Emret Komutanım Türk ordusunu hafif gösteriyor
ceselo yazmış
Şu Emret Komutanım dizisine sinir oluyorum. Bence çoktan yayından kaldırılmalıydı ama üstüne bir de film çektiler.
Koskoca kahraman Türk ordusunu soytarı, karı kız peşinde koşan bir hale sokmuşlar. Saçma sapan tiplemeler filan.
Ne yazık ki güldürmek için kutsal değerlerimizle alay ediliyor ve bu dizi hala devam ediyor.
|
14 Haziran, Perşembe , 2007






Perşembe, Haziran 14th, 2007:
kusura bakmayınız ceselo bey fakat dizinin trt’deki tsk belgeselleri tadında olmasını bekleyemeyiz değil mi?(hani şu uçak uçarken arkasında bayrak dalganan, arkada tok bir sesin “tsk yüce türk milletinin hizmetindedir” derken askerle sivilin kucaklaşmasını gösteren belgesellerden bahsediyorum.)
kutsal değerler filan, bunlara laf ederdim ama bence gayet zararsız. kutsal topraklarımıza saldıracak bir yabancı ülkenin(buna dış mihraklar deniyormuş) diziye bakarak yüce ordumuz hakkında tespit yapacağını sanmam.
ayrıca benim bildiğim orduda da olsa insan insandır, sonuçta kışla kapısından geçince bir cyborg haline geçmediği için karı kız peşinde koşması filan gayet doğal değil midir?
bence bu dizi filan(izlemedim ama aşağı yukarı konusunu biliyorum) en az göbeğimizi çatlatana kadar kahkahalar attığımız askerlik anıları kadar komik, gülünç hatta masum.
Cumartesi, Haziran 16th, 2007:
benim daha da sinir olduğum bir konu var. yaw arkadaş dizileri, reyting almadığı halde zorla yayınlıyorlar, ya sırf ekran doldurmak için işte bu dizi de bunlardan biri. Mesela şu Ferhunde hanımlar diye bir dizi var. 2 oda da çekim yapıyorlar dizi diye ekrana getiriyorlar. Tövbe tövbe..
Cumartesi, Haziran 16th, 2007:
mizahtan anlamayan bir zihniyetten bu beklenir.hayatın içinde bir çok kutsal değer zaten kaybolurken iş buraya mı geldi?
Pazartesi, Haziran 25th, 2007:
mizahin da bir siniri olmasi gerekmez mi sence?bahsi geceen Turk Ordusu.tamamen sacmaliklarla dolu bir dizi.bence hic komik de degil.ayica insan her yerde insandir tabiki.ama sanirim,sartlara gore davranmasini da bilmelidir.hic bir kisla icinde sanmiyorum ki askerler kari kiz pesinde kossunlar
Pazartesi, Haziran 25th, 2007:
Kemal Sunal’ın Şaban Asker’de adlı dizisinde olaylar gayet mizahi bir biçimde ele alınmıştır ve dizi başı ve sonuna ‘hiçbir bölük bizim işlediğimiz şekilde değildir’ (ya da bunu anlatan) bir yazı konulmuştur. Kemal Sunal ki mizahı en uç noktasına kadar kullanmış bir şahıs olarak Türk Ordu sunun kutsallığının ve dokunulmazlığının bu denli farkındadır. Sorun yeni nesil yayıncılarda. Hem ordu değerleri ayaklar altına alınıyor, hem de dizi ciddi anlamda hiçbişeye benzemiyor. Hoş bu ülkede acemi cadı, selena ,bi de hamdi alkan ın cin tribinde olduğu saçma bi dizi vardı, bunlar oynadıktan sooora bu Emret Komutanım hayli hayli oynar.
Pazartesi, Haziran 25th, 2007:
4BlooD ardes sagolasin.tam olarak anlatmak istedigimi soylemissin
Cuma, Ağustos 3rd, 2007:
kusura bakma ama ben de bu kaniya katilmiyorum.
erkek her yerde erkektir ve kadin kiz pesinde kosmazsa bir eksikligi var demektir.
hem neden bu seni bu kadar rahatsiz ediyor ki?
Cuma, Ağustos 3rd, 2007:
kendmzle dalga geçeblmlyz bence, tabiki yolu da sanat..bu bizi daha olgn yapr..amerikallrn en sevdğm yanları bu işte, filmlernde kendleryle o kadr güzel dalga geçeblyrlarki..
bu yorumm da yaynlnmzsa “bana 1şey söylmk istyr bu site” diyeceğm valla.
Cuma, Ağustos 3rd, 2007:
aaaa hocami dariltmayin.bu sitenin en sadik yazarlarindandir o:) bu arada hocam amerikalilarin kendilriyle dalga gecmeleri bence normal.cunku onlar kutsal degerlerine bizim kadar sahip cikmiyor.mesela bizim icin bayrak sonderece kutsalken,onlar bayraklarini mayolarinin,bikinierinin ustune dekor olarak bile koyabiliyor.hasiz miyim?
Cumartesi, Ağustos 4th, 2007:
Bence bu dizi çok lüzumsz ve doğru düzgün izlenmiyor da.Bu saçma sapan şeyi bu kadar ciddiye almayın bence.Çünkü o zaman gerçekten iyi bir şey yaptıklarını sanacaklar.
Cumartesi, Ağustos 4th, 2007:
Ces sence bir milltn kutsl değrlri olmasn,olrmu?1 bizm mi vatan sevgmz, yüce duyglarmz var ?onlarn mayolrna vs bayrklrnı işlemlri de değerlernn olmyşı değl, bu değerlri tabu halne , korkulck hale getrmemeleri ve yine kendlryle çok güzel dalg geçblmelrdr fikrmce.Onlar içn İNSAN(kendi insanları tabki, siyasi anlayşlrını onaylmyrm tabki) önemli, bundn ötesi yok.tek yüce değr insan..
Yazm nihayet yaynlnmş..olleeeeeey
Pazar, Ağustos 5th, 2007:
ces sana cevp vermş ve fikrlermi açklamştm ama yorum yaynlnmdı..cevap verdm say mayo meselesne tamm mı?
sevgler..
Pazar, Ağustos 5th, 2007:
tamam hocam:)
Pazar, Ekim 14th, 2007:
bende o şimdi askere sinir olmuştum özellikle seray sever denin şeye yönetmenin birisi çıktı dediki seray sever öle bir rol yapmışki anlatamam süper filmi izledim 2 kere gözüktü ben öle filmin …………. :@
Salı, Ekim 16th, 2007:
yahu türk ordusunu olusturan bireyler bir iki istisna disinda genc erkeklerden olusuyor. onlarin da bir kadin gördügü zaman, ya da birbirleriyle sakalasirken ordudayiz diye peygamberlige sivandiklari söylenemez.
eh durum böyle olunca neden orduyu ise katmaliymis anlamiyorum. ordu baska sey bireyler baska sey.
Salı, Ekim 16th, 2007:
yaa asena nerdeyse ben bile boyle bir yazi yazdigimi unutmustum.nerden aklina geldi yine.dedigin belki dogru olabilir.ama benim itiraz ettigim nokta baskaydi.yani o dizide askerleri resmen soytari yapislar.sanirim izlememissin sen.
Salı, Ekim 16th, 2007:
hic izlemedim dogrusu ceselo,
ama ben yine de hepsinin genc oldugunu erkegin de her ortamda erkek olarak kalacagina inaniyorum.
elbetteki yetisme sekli ve ahlak anlayisi bir takim frenlemeler getirecektir ama yine de erkek heeeeer ortamda erkektir ve firsatini bulursa…
aslinda askerlik diye bir kavram da artik kalksa iyi olacak gibi geliyor bana. en azindan mecburiyet kalkmali. isteyen insanlar maasla askerlik yapmali.
ne o öyle 20 yasindaki cocuklari hayatlarinin en verimli olacaklari devresinde iki yil gibi bir süre ile gercek hayattan alip kafese kapatmak. 2 yil bir gencin hayatinda ne demektir bilir misiniz.
okuyorsa yirtti kisa dönemle kurtariyor ama olan okumayan kisma oluyor ve bir cok firsat belki de askerlik nedeniyle elinden kaciyor.
Salı, Ekim 16th, 2007:
asena,acikcasi yurtdisinda kla kala ulkeni ve tarihini unuttugunu dusunmeye basladim.bi kere erkek her yerde erkektir olayini gec.sen belki hayatinda hic terbiyeli,ahlakli erkege rastlamamis olabilirsin ama oyle insanlar var.senin ecdadinin neler yaptigi hakkinda Ataturk’un kisa bir konusmasi;”Siperler arasıdaki mesafe sekiz metre, yani ölüm muhakkak…Birinci siperdekiler hiçbiri kurtulmamacasına kamilen düşüyor.İkinciler onların yerine geçiyor…Fakat, ne kadar gıpta edilecek bir itidal ve tevekkülle biliyor musunuz?…Öleni görüyor, üç dakikaya kadar öleceğini biliyor, hiç ufak bir korku ve endişe göstermiyor, sarsılmak yok… Okumak bilenlerin elinde Kur’an-ı Kerim cennete gitmeye hazırlanıyorlar. Bilmeyenler kelime-i şehadet getirerek yürüyorlar. Emin olunuz ki, Çanakkale Savaşlarını kazanan bu yüksek ruhtur.” yani onlar da askerdi.ayrica bu askerlik kalkmasi knusuna gelince;bu cok detyli bir konu.merak ediyorum da askerlik kalksin derken acaba Turkiye’nin icinde bulundugu durumu,ekonomisini,jeopolitik durumunu vb vb hic dusundun mu?yoksa sadece aklina geldi de mi yazdin?
Çarşamba, Ekim 17th, 2007:
yoooo, aklima geldigi icin degil, bilerek yazdim.
bizde bir laf vardir benzetmeye kimse alinmasin ama “gönülsüz köpek davar beklemez” derler. hic kusura bakmayin ama her asker oynaya güle asker olmuyor. yoksa neden her genc ne olursa olsun okuyayim da kisa dönemle yirtayim diye düsünsün.
ayrica atatürk savasta geri cekilmeye niyetlenen askere sunu da demistir. “ben size savasmayi degil ölmeyi emrediyorum.”
oradaki motivasyonla günümüzdekini bir tutmani da ben anlayamiyorum.
Pazar, Ekim 21st, 2007:
evet asena aslinda haklisin sanirim.orada sehit olan askerler oralara isteksizce gitti,hic biri vatanini savunmak istemiyordu,hic biri vatani savunmanin ne demek oldugu bilmiyordu,hic birinin tarihimizden haberi yoktu vs vs.
orada savas var asena SAVAS.hem de gayri nizami harp.karsinda belirli bir dusman yok.sadece kallesce pusu kuran,insanliktan cikmis bi kac mahluk var.orada olan askerlerimiz,eskiden kahramanca savasmis askerlerimiz kadar motive olduguna emin ol.vatanseverlik zamana gore degismez.sen sanirim bu ulkenin kimetini bilen insanlarla pek karsilasmadin.(bu mesaji sana ozel mesaj olarak yollamistim ama mesaj ktun doluymus)
Pazar, Ekim 21st, 2007:
Sevgili Ceselo ;
Askerlikle ilgili göstermiş oldugun hassasiyetine ve Türk ordusu hakkındaki bu kararlı savunuculuguna bugüne kadar bu vatan için Şehit düşmüş tüm şehitlerimizin ve gazilerimizin adına teşekkür ederim.Yaşını bilmiyorum ama bu vatan yüzyıllardar egemenliğini bu kadar kötü bir coğrafya içerisinde ancak sizler ve sizin gibi düşünen nesillerin çocukları ile varlıgını idame ettirmiştir ve sonsuza kadarda ettirecektir.Her türlü platformda ”Vatanımızından verilecek bir karış toprağımız yoktur ve buna cesaret edecek bir ulusta henüz baki değildir.” derken tek güvencemiz sen ve senin gibi düşünen bu vatana ve bayraga sahip çıkacak ”gönüllü”gençlerimizsiniz.Bu sözleri söylerken bizlere her zaman cesaret kaynağı olmussunuzdur.Ve sizlerin sayısı artıkça bu vatan bölünmez ve bu bayrak inmez.Saygılarımla
Pazar, Ekim 21st, 2007:
Yazın hakkındaki yorumlarımı bu sabahın erken saatlerinde saat 04:30 civarı yazarken kendi kendime sordumki ”Bu yazı haziran ayında yazılmıs ,bu yazıya yorum yazmak dogrumu”diye.fakat son yorumlar çok yeni belkide benden bir kaç saat önce yazılmıstı.Bu yüzden amacım kesinlikle baskalarının yorumlarını eleştirmek değil sadece senin bu duygularına karşılık senin yanında olmak,seninle aynı duyguları paylastıgımı bildimek amacıyla birşeyler yazma ihtiyacı hissettim.Malesef üzülerek söylüyorumki aynı saatlerde evladlarımız hakkaride hain bir pusuda senin için ,benim için,çocuklarımızın gelecegi için bu bayrak ve vatan için canlarını feda ediyorlar.Ruhları şad olsun,allah ailelerine,tüm Türk ulusuna sabır versin,başımız sag olsun.
Pazar, Ağustos 31st, 2008:
beyenmiyosan izleme lafta söyleme