Gay Boy
reddark yazmış
Gün geçtikçe etrafımızda özgür(!) düşünceler artıyor. Herkes bir özgürlüktür tutturmuş gidiyor. Hak hukuk diyen istediğini yapmalı gibi…
Çevreme baktığımda insanların özgürlükten anladıkları aynen bu; “İstediğini yapmak“. Asla ve asla bu demek değil.
Her geçen gün “erkek”, “kadın” dışında cinsiyetler oluşuyor. “Gay” diye nitelendirilen insanlar da bunlardan.
Bu insanları anlayamıyorum. Çünkü cinsine ilgi duymak etik açıdan iğrenç. Cinsel açıdan kötü olduğu kadar, dinsel taraftan da tasvip edilmeyen bir şey. Örneğin kavimlerin helakı.
Peki bu durumda neden alenen yaşanıyor? Cinsellik insanın hayatında neden bu kadar önemli bi’ yerde? Kimse bizi karşı cinse ya da hemcinse ilgi duymamız içi zorlamıyor. Cinsiyet denilen şey, Allah’ın vermiş olduğu bi’ özelliğimiz değil mi? Peki doğru olan buysa, neden ısrar edenler var ki?
“Gay”ler alenen ortalarda. Örneğin dün bir haberde okuduğumu size aktarayım. Gaylerden oluşan futbol takımları var ve Amerika 10 futbolcu ile buna destek vermiş. İşin ilginç yanı, en fazla “futbolcu” Amerika’dan çıkmış.
“Bu durum neden rahatsız ediyor ki” diyenler olacaktır. Bu durum beni rahatsız ediyor çünkü bu insanlarla aynı kefede görünüyoruz. Her erkek gay olmayabilir ama gay olanlar erkek olarak her yerdeler. Kimlikleri bu…
Bunun bi’ çözümü yok mudur acaba?
Şu anda küresel ısınma, dünyanın sonu, savaşlar çokca gündemde olan konular. Bunların başlangıcını bu şekilde hazırlıyor olabilir miyiz?
Her şeyi sorgulamak lazım. İnsanın yapısında var zaten bu. Yalnız konu dinsel olunca (cinsel değil) bu konu çok canımı sıkıyor.
|
1 Ekim, Pazartesi , 2007





Pazartesi, Ekim 1st, 2007:
Ne dinsel yönden ne de cinsel yönden kabul edilebilir bulmuyorum…
Bir şekilde bunlara heteroseksüellik aşılanmalı, eğitim şart!!!
Toplum içinde kendilerine ses çıkarılmıyor diye ulu orta heryerde rahatsız ederler, yanınızda kız arkadaşınız varken o da size sulanır, hey Allah’ım yarebbim…
Bir erkek ile kızın aşk ile öpüştüğünü görmek normaldir, fakat iki erkeği öpüşürken görmek mide bulandırıcı olur…
Hollanda’dan beter olacağız yakında,
Pazartesi, Ekim 1st, 2007:
Cinsel ve dinsel acidan ben de tasvip etmesem de bu insanlari mide bulandirici ya da yanlis diye nitelendirmemiz ne kadar dogru. Bir gay da sizi bir kizla opusurken gorse midesi bulanir. Mesela atla essegin ciftlesmesi bize yanlsi gorunur. At atla esek esekle ciftlesmelidir. Simdi de gaylerin gozuyle bakalim. Gaylere gore de erkek erkekle kadin kadinla ciftlesmelidir. Empatiyi abarttigimin farkindayim ama farkinda oldugum bir sey de insanlar kendileri gibi dusunmeyen ya da davranmayan insanlari cabucak dislayip lanetliyorlar. Herkes herseyin dogrusunu en iyi sekilde biliyor nedense…
Pazartesi, Ekim 1st, 2007:
“Semih” At Atla Eşek Eşekle çiftleşiyor ama atladığın bi nokta cinsleri…Senin bahsettiğin türleri…Eşek bir tür canlı at başka bir canlı bizim konumuzla hiç alakası olmayan bir örnek…”Gaylere gore de erkek erkekle kadin kadinla ciftlesmelidir.” olayı hepten yanlış.Çünkü Gay denilen kişiler sadece hem cinsi oldugunu bile bile bu ilişkiyi yaşarlar.Yani demem o ki bu insanlar yaptıklarının topluma dine ve cinselliğe aykırı oldugunu bile bile yaparlar.ve bir kadınla erkeğin öpüşmesinde miğde bulandırıcı bi olay görmezler…
Neden mi böyle kesin ve kararlı konuşuyorum…
Çevrem onlarla dolu…
Pazartesi, Ekim 1st, 2007:
Ben onlari savunma gibi bir derdim yok.
Sadece soylemek istedigim suydu. Bizim gibi davranmayan insanlari embesillikle, kotulukle, igrenclikle sucluyoruz hemen. Bir davranisi begenmeyebiliriz. Dinine torelerine aykiri da bulabiliriz. Ama bu insanlari dislayarak degil neden hatali davrandiklarini onlari yargilamadan anlatarak. Dogru bildiklerimizi ozendirerek.
Ayrica onlarin kiz erkek opusmesini igrenc bulmasini kafadan atmadim ki! Bunu bizzat bu hayat tarzindaki insanlardan duydum.
Yine bunun yanlis oldugunu bilerek yaparlar cumleni de dogru bulmuyorum. Belki bir kismi dedigin gibi dusunuyor oalbilir ama buyuk cogunlugu da bunun dogal olduguna inanirlar ve topluma da bunu asilamak icin organizasyonlar duzenler dernekler kurarlar ve yasalara girmesi icin cabalarlar.
At esek ornegi birebir dogru diyemem ama anlatmak istedigime ornek olarak vermistim. Anlayan anladi…
Pazartesi, Ekim 1st, 2007:
şimdi bir erkeğin başka bir erkekle öpüşmesinin, ilişkiye girmesinin vs. biz heteroseksüel erkeklere iğrenç gelmesi çok doğal. ancak dinsel ve cinsel yönden bizi rahatsız etmesi enteresan geldi, şimdiye kadar hiç böyle bir rahatsızlık duyduğumu hatırlamıyorum. eşcinseller olmasa dünya ne kadar güzel bir yer olurdu demek saçma bence.
saygı duyulması gereken bir tercihtir bu. futbol takımı kurmaları neden sakıncalı olsunki. aman allah! gayler takım kurdu ya bizimkilerle maç yapıp millilerin orasını burasını ellerlerse diye korkmamız filan mı gerekli.
dinsel açıdan rahatsızlığını ele alalım. inanan insan ne yapıyor. inandığı doğrular eşliğinde ölümden sonraki hayatı için çalışıyor çabalıyor. yaratan olarak inandığına yakınlaşmaya çalışıyor, ibadet ediyor, onun yolunu izliyor. eee eşcinsellerin öpüşmesi şimdi bu yola taş mı koydu. öpüşen eşcinsellerin etrafında bir günah aurası mı oluşuyor da çekim alanına gireni yoldan çıkarsın.
rahatsız olunacak ne çok şey buluyoruz biz. ama haklısın galiba dünyanın sonunu da böyle herşeyden rahatsız olarak, bizim gibi olmayanın var olmaması gerektiğini düşünerek getiriyor olabiliriz aslında üzerine düşünülmeli.
Pazartesi, Ekim 1st, 2007:
bence hiç ama hç kimse anormal olmk, toplmu tarfndn soyutlnmk, aşağlnmk vs istemz..kimyada bi dengszlk buna sebep olyrdr..
her şer de 1 hayr oldğu gbi, bu örneklrnde etrfmzda türemsi yine sistemn işlemsine gerkldr ki vardr..ibret meselesi olablr?Allhn sundğu doğru kabl edlr anack onlr “Allh bunu yanlş bulyr, yapalm”, diye düşnmemşlrdr..
sıkışmş ruha sahp olrk yaşamkta hoş olmasa gerk..
1 başka bakş açısı, etrafmzda sürekli göregeldğmz yaşantımdr asıl normal olan?normal mutlak doğrumudr?.her doğru normalmdr?norm dışı herşey yanlş mdr?
sorgulama yeteneğini biz insanlara verdği için canm Allahma teşekkr ederm..
Pazartesi, Ekim 1st, 2007:
bu oly bir sapkinlik ve bence hem bireysel hem de toplumsal olrak tepki gosterilmesi gereken bir olay.cevval arkadasima katilmiyorum acikcasi.bu dusunce ozgurlukleri,demokrasi falan filan bu isin hikayesi.nasil ki uyusturucu engellenmesi gereken,nesli bozan bir seyse,bu da ona benziyor.aile yapisini bozuyor,daha dusunce yapisi gelismemis cocuklarin da yanlis yollara sapma ihtimali arttiriliyor.o yuzden ben bu tarz seylre kesin bicimde tepki gosterilmei gerekiyor diye dusunuyorum
Pazartesi, Ekim 1st, 2007:
“Cevval Portakal”benim bu yazıda anlatmak istediğim şu herşeyi sorgulayalım,herşyi düşünelim tamam ama Allah sana bi beden vermişse bu yasak - bu doğru dediyse onun dışına çıkmak dinsel açıdan çok kötü bi durum…
Peki konunun bi de şu yönünü düşünelim…
Bu insanlar genel itibarı ile bir tanrıya inanıyorlar…(en azından benim etrafımdakiler) ve neyin yanlış neyin doğru oldugunu biliyorlar…Ama sapkınlıktan da geri kalmıyorlar..Bumudur ? bence budur…
Pazartesi, Ekim 1st, 2007:
@ Semih sen karıştırdın galiba, konumuz aynı türlerin çiftleşmesi değil aynı cinslerin çiftleşmeye çalışmasıdır.. hele hele at ile eşekte hetero bir şekilde doğal olarak çiftleşir, kimseninde garibine gitmez,bunun sonucunda daha güçlü olan “katır” türü doğar… bu insanlardan etrafımızda var evet, kendi cinsel tercihlerinden dolayı yadırgamıyorum ama kendi görüşüme göre mide bulandırıcı buluyorum…
@ Cevval tamam saygı duyalım ama mücadele de edelim bu konuda, neden? bak etrafındaki bu gaylara, her geçen gün birilerini kendi sıfatlarına çekiyorlar, durmadan sayıları artıyor toplumumuzda… bunun sonucunda öyle bir nesil yetişecek ki gözlerine inanamayacaksın… bu saygı duyup düzelmesi için hiç birşey yapmadığın insanlar senin toplumuna zarar verecek.. hastalık be! hem fiziksel hem psikolojik bir hastalık!.. nasil göz göre göre kirlenmesine göz yumarım bu gelecek neslin?.. açıkçası ben bir yakınımı gay olarak görmek istemem, kim ister aranızda?
@ cesello özgürlükler konusunda haklısın, yalnız tepki verirkende bunları afaroz etmeyelim, topluma sağlıklı bir birey olarak tekrar dönmelerini sağlamalı.. bu yaptıklarının iyi birşey olmadığına ikna etmek gerek… yönlendirmek gerek!… eğitim şart!..
Pazartesi, Ekim 1st, 2007:
oncelikle boyle “aman gaylar takim kurdu geleyorlar” temali mesajlari gorunce aklima sevgili ahmedinejad’in “iran’da hic gay yok” beyanati geliyor. o yuzden oncelikle isi allaha, dine cekmeye calisanlara acimakta fayda var.
demokrasidir, ozgurluk gibi hadiselere girmeden her insanin farkli farkli oldugunu kavramak da fayda var. yani sana gore o yamuk olsa da ona gore de sen yamuksun. yani bunun egitimini verelim deyip gayligi veya lezbiyenligi ve dahi biseksuelligi bir “cahillik” kisvesi olarak lanse etmek cok anlamsiz.
kaldi ki, bu gaylik muessesinin neden bu kadar olay haline getirildigini anlamiyorum. baskasinin bir tenasul uzvunu baskasinin tenasul uzvuna sokmasi sizleri neden geriyor. onlar da sen disarida karsi cinsinle yiyisirken rahatsiz oluyor.
aklima gay olup da harikulade eserler vermis, tercihleri farkli olan yazarlar, oyuncular, ne bileyim entelektueller filan geliyor. adamlar yasadigimiz realitenin amina koymuslar, cogu zeki herifin saygi gosterdigi, proust gibi adamlar.
neyse. bu ortamlarda, bilhassa islam kulturunun yayildigi ortamlarda da bu gayliktir, lezbiyenliktir, bu tur “farkli” hadiselerin kabul gormesi, en azindan saygi gosterilmesi icin kasmamak lazim. bu bizim kulturumuz. cogu insanin sahiplendigi “yersen” kulturu. yuruyun be
Pazartesi, Ekim 1st, 2007:
işte din ile ilgili bütün sorunlarda burdan çıkıyor onu ima etmeye çalışıyorum. şimdi sen o insanlara diyorsunki siz allaha inanıyorsunuz ama onun yasak ettiğini neden yapıyorsunuz, sorunda burdan çıkıyor işte.
bunun yerine ben allaha inanıyorum ve onun yasak ettiklerini yapmıyorum dersen. seni kalanlar ilgilendirmez, iç huzuruna erişmiş bir birey olur çıkarsın. neden dünya üzerinde kalan 5 milyar insanın yaptığıyla tek tek ilgilenip kimlerin din yolunda olup olmadığıyla ilgilenesinki.
belki senin kurallarını allah koydu, bir başkasınınkini koymadı. tamamen inanç meselesi herkesi dini bütün müslüman olarak değerlendirmek başlı başına abes.
gelelim toplum yarasına, eğer bir materyal, bir olgu, bir tavır, bir tercih ideolojinin veya fikrin aktarımı olarak kullanılıyor ise topluma zararı burada ortaya çıkar.
en güncel örneğinde; “türban siyasi simgedir” diye sokaklara dökülenlerin bu tepkilerinin nedeni bahsettiğim fikirsel propagandadır.
aynı şekilde eğer eşcinseller bir güruh oluşturup bu güruhun genişletilmesi için özendirici propagandalara yeltenirlerse, insanların gözüne sokacak simgeler kullanırlarsa, kitlelere ulaşmak onları kendilerine dahil etmek için çabalarlar ise o zaman tepki verilmesi gereken bir durum arz eder. aksi takdirde öeğğğ iğrenç adamlar bıyıklı bıyıklı nasıl öpüştüler öyle! defedelim bunları kötü örnek oluyorlar, bir yolunu bulalım kurtulalım şu pis sapıklardan derseniz üzgünüm ki hitler’den çok farkınız kalmaz.
Pazartesi, Ekim 1st, 2007:
ben yorum yazarken yazılan yorumlar olmuş sanırım ondan eksik kaldım biraz.
abi bırakın allasen hangi gayler saflarına birilerini katıyor varmı böyle bir dünyayı gayleştirme örgütü.
en fazla olan şudur, öncesinde toplum baskısından dolayı cinsel kimliğini açıklamaya korkan insan özgürleşen dünyanın gazına gelip bunu açıklama cesaretini göstermiştir o kadar. dünya varolduğundan beri bu insanlar var. sadece önceden verilen tepkiler şimdi sizin verdiğinizden daha fazla olduğu için saklanıyorlardı. ortam yumuşayınca gün yüzüne çıktılar.
orta çağda ipne yoktu, demokratikleştik özgürleştik herkes ipne oldu, dünya globalleşmiyor ipneleşiyor söylemleri mantık dışı biraz.
@hayri hızır gibi yetiştin he, ilk defa görüyorum ben seni ama şahane paslaşıcaz, kontra ataklara çıkıcaz gibi bi his var içimde :))
Pazartesi, Ekim 1st, 2007:
Olaya insan olarak bakmak lazım en başta.Tabiki anormal bi durum gay,eşcinsel,lezbiyen,travestiler filan falan.. Ama günümüzde ne normal ki? İnsanları tercihleride normal olsun.
Cinsellik herkesin istediği gibi yaşadığı birşey değil mi?? Sonuçta kendini farklı gösteren insanlarda var.Normalde baktığında bayanlara karşı ilgi duyan bir tip ama 4 duvar arasına girdiğinde bir erkekle beraber olabiliyor.Çevremizde gördüğümüz gayler yada neyse…Aslına bakarsan kimliklerini özgürce ve cesaretle suna bilin kişilerdir ve bu nokta saygıyı hak ediyorlar.Tabiki normal ilişkilerde de olduğu gibi bunlarında ulu orta sergilenmemesi yada özenilmesi gereken bir tercih olarak sunulmaması lazım.Dini açısına gelirsek..İnanç meselesii din doğmatiktir ve sorgulanamaz..Bunun sorgusunu da bizler yapamayız
Salı, Ekim 2nd, 2007:
Cinselliğin farklı bir ifade tarzı olmuş.Toplum olarak eşcinselliğe sapıklık olarak bakılmakta ve eşcinseller dışlanmaktadır.Bende toplumun bir bireyi olarak toplumsal düzene aykırı olduğu görüşündeyim.
Salı, Ekim 2nd, 2007:
Bu ornekle bizim anormal gordugumuz bir olayi gostermek istedim. Ustelik aciklama yapmama ragmen neden israrla parmagima bakiyorsunuz?
Yanlis ya da dogruyu kim belirliyor? Neden bizim dogrumuz herkesin dogrusu olmak zorunda? Sen Allah soyle buyurdu diye inandigin icin herkes oyle mi inanmak zorunda? Baskasina dayatma hakkin yok ki? Madem dindarsin yaptiginin yanlis oldugunu guzellikle anlat. Dinde zorlama yoktur ki.
Salı, Ekim 2nd, 2007:
simdi sevgili seihcigim,ben Allah’a inanirim,baskasi inanmaz.ben Allah’in koydugu kurallara uyarim,baskasi uymaz.bu beni ilgilendirmez.bu durum icin klise bir cumle olan;o kisi ile Allah arasindadir cumesini kullanacagim.ama bir toplum icinde yasiyoruz.o zaman toplumda olan her y beni ilgilendirir.glik bir sapkinliktir.bunun otesi olamaz.cunku insanlarin salgiladiklari hormonlar bellidir.ben devletin,bu tarz egilimlere karsi yaptirim uygulamasini istiyorum.eger sizin dediginiz gbi isteyen istedigini yapabilir,bu ozguluktur mantigi ile bakarsak olaya,sapkin insanlar oyle veya boyle cogalir,bir gun benim olmazsa senin veya bir yakininin cocugunun aklini celebilir.o zaman uyusturucu da serbest olsun.isteyen kullansin.okullarin onlerinde satilabilsin.her seyin bir siniri vardi.batililar ozgurluk diyor diye her sapkin dusunceye dogrudur diye sazanlamayalim.avrupalilarin aile hyatini goruyorsunuzdur umarim.
Salı, Ekim 2nd, 2007:
gecenlerde bir gay gorup, ya bu cinsel tercih hakkinda bir yazi mi yazmak lazim acaba diye dusundum.dusundum cunku eskiden bu kadar gay yoktu noldu da bunlarin sayisi artti diye aklima geldi.escinselligin bir tercih oldugu tartisilmaz bir gercekken simdilerde bu tercihin fazlaca kullanilmasi toplumun tepkisini cekiyor galiba.isin bi de dinsel acidan ele alinmasi var ki bu daha da ayri bir konu.Turkiye’deki muslumanlar kesinlikle domuz tuketmezler ama icki konusunda ayni hassasiyet yoktur.kural kuralsa aynen uygulanmalidir.isimize gelene kural otekine bosver diyemeyiz.
simdi icinde gay hissiyati olan kisiler bu duygulari bir sekilde bastirip normal yasama dahil olabilirler mi?bir sure sonra karsi cinsine tekrar istek duyabilirler mi?
yoksa herkes ozgur global bir dunyanin insaniyiz istedigimiz yerde istedigimizi yapariz atmosferinde icindeki gay hissiyati kiyafetlere hareketlere yansitarak toplumda bir yer aliriz mi derler.
bir de aklima soyle bir soru geliyor. simdi bir gay cami hocasina gidip benim cinsel tercihim bu. muslumanim ve vecibelerimi yerine getirmek istiyorum namaz kilmak istiyorum.erkek gibi mi kilcam yoksa bayan gibi mi kilcam ! dese nolcak?
inanmak, sevmek gibi kalptedir.insanin inancini sorgulamak yanlistir.
insanlarin toplum icindeki hareketleri toplumun genelini, toplumun genel hareketi bireylerin davranislarini etkiler.iran’da gay olmamasi veya ozgur denilen ulkelerdeki gay sayisinin fazlaligi sosyolojik bir meseledir.
belki de ayni sayida kisi hemcinsine ilgi duyuyor ama irandaki bu hissiyati toplum yuzunden bastiriyor.digerleri de ozgur denilen ulkelerde yasadiklarindan bana ne len ozgurum gay’im diyolar.
benim fikrim bu walla.
Salı, Ekim 2nd, 2007:
ohooo almış başını gitmiş… şimdi en başından söyleyeyim, insan hormonlarında yoktur eşcinsellik sapık bunlar diyenleri ayakta alkışlıyorum. yıllardır tartışılan bir soruyu şappadanak cevaplayıverdiniz.
bazı çevrelerde eşcinselliğin genlerden geçtiği kabul edilir. ancak bu kanıtlanması imkansız daha doğrusu bilimsel olarak kanıtlansa bile kafalara sokulması imkansız bir anlayıştır. böyle bir durumda eşcinsellerin eşcinsel olarak yaratılmış olması bütün dini çevrelere ters düşer. o yüzden düz mantığımızı kılavuz alarak kesin yargılara varmayalım.
euheuheuh ekstradan devlet eşcinsellere nasıl bir yaptırım uygulayabilir onu düşündükçe gülüyorum. yani eşcinseller heteroseksüel olmadığı sürece devlet ekstradan vergi uygulaması mı yapsın veya gayleri büyükçe bir salona kapatıp aralarına playboy yıldızları mı salsın. nasıl bir çözüm öneriniz var merak ettim doğrusu.
ortalıkta eskisinden daha fazla eşcinsel görmenizin nedeninin, özgürleşen toplumun gazıyla insanların cinsel kimliğini saklama gereği duymaması olabileceği kimsenin aklına geldi mi acaba.
bu arada toplumun çoluğun çocuğun otu boku örnek alması durumuna da hasta oluyorum bi mahalleye fahişe taşınıyor mahallelinin karısı kızı hoooopp fahişeliğe özeniyor. gayler biz gayiz diyor hepinizin çoluğu çocuğu gaylere özeniyor. fanusda büyütmeyin o çocukları aman diim.
aramızda ne faşistler varmış vayy vayyyy.
Salı, Ekim 2nd, 2007:
bu bir tercih meselesi ve insanlar baska türlüsünü yapamadiklari ve cinsel dürtülerine karsi duramadiklari icin bizim sapiklik dedigimiz sekilde yasiyorlar cinselliklerini.
Salı, Ekim 2nd, 2007:
Hiçbir şekilde dinsel ve cinsel açıdan “gay,lezbiyen,biseksüel,travesti” olan arkadaşları onaylamasam da sonuçta insanların kendi tercihleridir bu.Hiç oturup onlardan biriyle konuştun mu?hikayelerini dinledin mi bir tanesinin bile.Tasvip etmesek de inan bana hepsinin mantıklı bir açıklaması var.sonuçta ne olursa olsun özgür bi dünyada yaşıyoruz herkesin kendi fikri kendi tercihi kendi seçimi.Onları bu şekilde yargılamaktan ve aşağılamaktan vazgeç derim ben.Biraz empati yapabilirsin mesela 1 tanesinin bile neden bu duruma geldiğini öğrendikten sonra.Bu insanlara bu kadar tepkilisin bu insanlara sana tarvestilerin çoğunun hayat hikayesini söyleyen oldu mu?bunu onların ağzından bir kere olsun duydun mu?Ben duydum.Onları yargılamak yerine merak ettim gittim sordum ve dinledim.Onların çoğu doğudan büyük şehirlere çalışmak için gelen işçiler.bir şekilde tuzağa düşürülüp,odalara kapatılıp işkence,taciz,tecavüz görüp,beyinleri yıkandıktan sonra bu hala gelen insanlar.Bnece bu kadar yüzeysel düşünme,en ince ayrıntısına kadar düşün.Ne olursa oslun,ne kadar iğrenç ne kadar yanlış olursa olsun unutma onlar da insan ve herşeyin bir sebebi vardır…
Salı, Ekim 2nd, 2007:
Bir yorumlara baktım bir de benim yazdığıma…
Arkadaşlar benim - olarak gördüğüm yön şu;sorulara cevaplar şeklinde söyliyeyim…
s-Gay olan insanlar toplumda nerede?
c-Hiç bir yerde,çünkü bizim toplumumuz bunu kabul etmiyor
s-Gay olan insanlar evlense yada sokakta öpüşse herkes “ahh aşka bak” mı der?
c-Elbette hayır…İğrenç derler,defolun gidin derler,taşlayanlar bile olur.
s-Dinimizde neden hem cins ilişkiler günah ki?
c-Allah’ım öyle yaratmıştırki “insan” denilen varlığı,İki cinsten(altını çiziyorum 2 cins) eğer bir birleşme bir sex dürtüsü varsa bunu karşı cinsi ile gerçekleştirmesi hiç de günah olmayan bir davranış…
s-Peki yorumlardaki “aman gayler futbol takımı kurmuş geliyor” gibi şeyler?
c-Benim anlatmaya çalıştığım “aman gayler futbol takımı kurmuş geliyor” değil…Benim anlatmaya çalıştığım “toplum açısından,din açısından,etik açıdan her nekadar açı varsa tümünde tasvip edilmiyorlar.Ama gelin görün ki futbol takımı kurup(herkesin göz önünde oldugu bi aktivite) insanların karşısına “bakın ben bir Gay’im” diye çıkabiliyorlar.Yapılan şeyden utanılmadığı bariz.
s-Herkes özgür değilmi?İsteğen istediğini yapar…
c-İşte sorun da tam burda başlıyor..İsteyen istediğini yapamaz…İsteyen insan topluma örfüne adetine aykırı olmadan birşeyler yapabilir…Diyelim ki Hollanda…Burası Gayleri kabullenmek zorunda kalmıştır evlenmelerine bile karşı çıkmıyorlar…
Hal böyleyken benim güzel ülkemin HOLLANDA ya benzemesine gönlüm razı değil…
Salı, Ekim 2nd, 2007:
Ben bu olayi ozgurlukler acisindan yaklasmadim. Yaklassaydim da sonuc degismeyecekti ama ona da girersek bu olay cok uzar. Bu sekilde bir tercihi olan insan sapkindir demek ne demek ben bunu merak ediyorum. Ornegin vatikana giderseniz siz bir sapkinsiniz cunku isa mesihin tanri oldugunu reddediyorsunuz. Ama bir sinagogda da isa mesih tanri diye sapkindir. Cok uzatmayacagim. Herkes diledigini dusunmekte ozgur ama sirf senin inandiklarini kabul etmiyor diye sapkin demek dogru degil bence. Madem senin dogrularining ercekten dogru olduguna ianniyorsun o halde bunu goster. Yoksa herkes inandiklari icin devleti milleti kaba kuvvete iterse kaos cikar-ki cikiyor.
Salı, Ekim 2nd, 2007:
“Yoksa herkes inandiklari icin devleti milleti kaba kuvvete iterse kaos cikar-ki cikiyor.”
Üstte denilen gibi kaos çıkıyor.Bunun sebebi yüksek çogunlugun benimle aynı fikirde olması…Buyrun size “Kanıt” Kendi Kaleminizden
Salı, Ekim 2nd, 2007:
bu asırlardır tartışılan bir konu.kapalı toplumlarda da vardı şimdi de var.Nedenleri ,neden tercih ettikleri,sebep olan olgular,yaşam biçimleri,tartışılır ama bence çokda sonuca ulaşamayız.Bana göre tabiki bir sapkınlık ama onlara göre değil.Beni düşündüren hakikaten özellikle büyük kentlerde çoğalmış olmaları ve dışlanmaları sebebiyle iş bulamamaları sonuçta fuhuşla hayatlarını sürdürmeleri.Yani dışlamak çözümmü? o da tabiki çözüm değil peki ne yapılabilir bence bunu tartışmak gerekir.Yoksa onları yargılamak kolay.Yada hepsini toplayıp bir adada tecrit mi edelim bu olmayacağına göre çok da aldırır görünmeyerek yeni nesil çocuklarımızı bu konularda erkenden eğitelim .Ya bu birlikteliklerde birde acı olan hastalık taşıyıp yaymaları ve cinsel yolla bulaşan eydis hastalığına nedemeli.yanisadece onlarda görülmüyo ama daha sık rastlandığı söyleniyo.Bu konuda çok fikir sahibi değilim ama duyuyoruz.Dostlarım her şeye raşmen onlar bizim evlatlarımız.insani olarak dışlamamak gerektiğine inanıyorum.Hatta ameliyatla kadın olup pembe kimlik alınıp baş tacı ettiklerimiz bile var.ona nedemeli.g.siz bir toplum dileği ile hepinize sağlıklar dilerim
Salı, Ekim 2nd, 2007:
Ortaokuldaki devlet yurdunda bir cok erkek birlikte oluyordu ve saklanmiyorlardi. Beni dayak yemekten bir cok kez koruyan bir liseli abi bir gece bana istemeden cinsel muamelede bulundu yurttan ayrildim hemen. Lisede kaldigim yurtta yatakhanemdeki herkesin birbiriyle geceyi gecirdigini hatirliyorum. Ve bir gece yatagimda buldugum birlikte yatalim mi bu gece notunu hatirliyorum ve urperiyorum. Onlar cok sevdigim cok iyi arkadaslarim oldugu icin gormezlikten geldigim bu hareketleri o nottan sonra iyice igrendirdi beni ve onlarla belki alti ay konusmadim .Cok iyi bir gerekce olmadan yatakhane degistiremedigimiz icin de orada kaldim ama sadece yatarken giriyordum sabah erkenden de cikiyordum. Simdi onlardan biri evleniyor digerlerinin de hep kiz arkadaslari var. Korkarim dostum toplumda zannettiginden fazla gay var ve bu yeni bir sey degil. Yenicerilerinin osmanlinin son gerileme doneminde neler yaptigi tarihi belgelerde bile geciyor. Eskia vrupa krallarinin yasadigi gayri mesru hayati soylememe bile gerek yok. Eski kavimlerde sirf bu yuzden azap olunanlar var.
Ozgurluk oldugu icin bu insanlar artmiyor ya da sen tepki ogsterdigin icin azalmayacak. Tekrar gorusumu ifade edeyim ki : Dogru olan sevdiklerine bu isin yanlis oldugunu anlatmak ve guzellikle muamale etmek. Toplumdan dislamak, tecrit etmek ya da hakaret edip kenara cekilmek cozum degil. Butun demek istedigim bu. Yoksa eminim bu muamelelere maruz kalmis biri olarak sizden daha fazla nefret ediyorum bu yasam tarzindan.
Salı, Ekim 2nd, 2007:
eşcinsellik şimdi yada elli yıl önce ortaya çıkmadı. yüzyıllar belki binlerce yıldır vardı. toplumun baskısı ve yadırgaması eşcinsellerin, cinsel yaşantılarını rahatça yaşamasını engelliyordu. bu gün halaa eşcinsel olduğunu ailesine ve arkadaşlarına söyleyemeyen insanlar var. sanal alemi cinselliklerini rahatça yaşayabilecekleri en rahat ortam olarak görüyorlar. insan oğlunun evrimi devam ediyor. 2050 yılında erkek sayısının şu anki eşcinseller gibi parmakla gösterilecek kadar az olacağını düşünürsek bu evrime uyum sağlayıp alışmaya çalışmamız bence en mantıklısı.
taksim civarlarına vakit ayırıyorsanız göreceksiniz ki 18-23 yaş arası eşcinsellerde enteresan bir benzerlik var. artık belli bir simaları oluştu. saygı duyalım, alışalım yaşayalım. onlar bu dünyanın geleceği bizden sonraki sahipleri belki de çocuklarımız torunlarımız.
Salı, Ekim 2nd, 2007:
Ne demek orta cagda yoktu da günümüzde cikti.
Ortacagda sıkıyorsa aciklasaydin gay oldugunu.
Bir cok ülkede ana baba baskisiyla, toplum baskisiyla su yüzüne cikamamis bir durum bu gün serbestse bundan insanin sevinc duymasi lazim.
Düsünsenize cinsel tercihini aciklayamayan ve normal olmak adina karsi cinsle bir yuva kuran insanin, bu duygularini yasayabilecegi birini buldugu takdirde yapacaklarini. erkekler size söylüyorum karinizi bir erkekle basmak son derece kötü bir durum ya onu bir kadinla bassaniz neler yasarsiniz?
Ayrica bu konuyu allahla, dinle aciklamak ta ne derece dogru acaba?
Allah degil mi seni, beni ve onu yaratan sana eger bir erkeksen kadinla yasamani bana kadin olarak bir erkekle yasamami emretmis. Iyi de gayi da allah yaratti, ona da cinsel dürtüler verdi. O zaman neden bu insan cinsel hayatini istedigi dogrultuda yasama isteginden men ediliyor. Kim ve ne hakla bunlara engel oluyor.
Birakin simdi “memleketi aliyede böyle vakalar vuku bulmazdi” teranelerini tarihte varlardi simdi de varlar. bu önlenemez ve önlenemedi. Yalniz o gün kimliklerini saklamak zorunda idiler, simdi degil. Bence en güzeli de budur.
Bence onlarin degil sizin kafalarinizin yikanmaya ihtiyaci var.
Salı, Ekim 2nd, 2007:
@asena Allah erkeği ve kadını yarattı, gay yaratmadı :)) neyse mevzumuz Allah’ın kimi yarattığı değil artık, dini söylentileri de geçelim bu konuda…
Herkesin istediğini yaşadığı özgür bir toplum olma yolunda ilerliyoruz.. bu herşey serbest demek değildir arkadaşlar… o zaman uyuşturucu da birilerine göre normal birşey.. “ne var ki bunda, uyuşturucu işte, herkes istediğini yapsın…” demek bana etik gelmiyor.
belki aranızda çocuk sahibi olanlarınız var, benimde kardeşlerim var ve ben bunların böyle yollara girmesini istemem, engellerim, kontrolum altında tutarım sıkmadan… hanginiz çocuğunuzun ya da kardeşinizin gay olmasını ister? eğer istemiyorsanız bilinçlendirin, yaptığının yanlış birşey olduğunu aşılayın,psikologa gitmesi gerekiyorsa gönderin.. ki sağlıklı bir toplum olalım!!!
sağlık açısından ve psikolojik yönden ne kadar zararlı bir olayı bazıları burda normal birşeymiş gibi konuşuyor, hayır efendim normal birşey değil bu… Benim geleceğim,benim toplumumum 2050 yılında böyle olmasın, 2500 yılında da olmasın!… tamam bu insanları tercihlerinden dolayı yadırgamayalım ama şimdiden düzeltme yollarına da girelim…
Salı, Ekim 2nd, 2007:
valla sana sunu söyleyim devlet uyusturucuyu yasak ederek tacirlerin ekmegine yagi kendi sürüyor. Hollandada uyusturucu serbest, herkes eczaneye gidip aliyor bu durumda uyusturucu taciri hollandada pazar bulabilir mi?
yasak olan tatlidir bir serbest birak bakalim o zaman ne tacir kalir ülkede ne de zorla kandirilan cocuklar.
o partilerde neyim cayina gazozuna uyusturucu atilip bagimli yapilmaya kalkilan, daha sonraki potansiyel müsteri olabilecegi düsünülen genc ancak böyle korunur uyusturucu tuzagindan.
Sekerci osman nuri her seyi tezgahtarlarindan saklar kilit altinda tutarmis. yine de eksilen sekerin cukulatanin hesabini tutamaz olmus.
bir gün bütün kilitleri acmis üc gün daha yasamis seker eksilmesini 3 günün sonunda kimse seker calmamis. neden?
e adam her gün her istedigi saatte sekere ulasirsa neden calsin ki?
Salı, Ekim 2nd, 2007:
walla cinsel acligin oldugu toplumlarda hele de bizimki gibi yok kuran kursu yok, kiz okulu erkek okulu diye ayrilan yerlerde bu gibi olaylarin olmasi kacinilmaz. cünkü cinsel ihtiyac var ama bunu dindirecegi karsi cins yok. eee ne olacak?
bence önce toplum kafayi yikamali. onlari islaha degil toplumu islaha gerek var.
Çarşamba, Ekim 3rd, 2007:
amanda aman 24 saatte neler olmuş burada.
demokratik toplum için en iyi olanı bireysel düşünce ile belirlemek nasıl bir tavırdır allasen. özellikle de çoğunluğun zihnini okuyabilmek fantastik olsa gerek.
hadi diyelijm ki herşeye kabul çoğunluk öpüşen eşcinsel gördümü taşlıyor. hadi diyelim peki çoğunluk bunlar sapık diyor. eee gelelim o zaman çözüme. şimdi eşcinsellerin bir adaya toplanamayacağı, katledilemeyeceği, sınırdışı edilemeyeceği konusunda herkes hemfikirdir herhalde. en azından o kadar humanist olabiliyorsunuzdur.
iki adam bir eve girdi bir güzel yiyişti çıktı. napabilirsin araya girip su mu döküceksin. yani nasıl engel olabilirsinki o insanların cinsel dürtüleri bu yönde. sen, o iki adamı eve sokma, çatıda yiyişir onlar.
madem ki engellemek imkansız. gördüğün anda kussanda onların bu topluma dahil olduğunu kabul etmek zorundasın. kimin kiminle yiyiştiğini değil, kimin toplum açısından daha faydalı olduğunu düşüneceksin. öyle eşcinsel sanatçılar çıkmıştır bu memleketten listesini yapmak günlerini alır ki bunlar cinsel kimliğini açıklama cesaretini gösterebilmiş insanlar bir de kimsenin haberdar olmadığı gizli eşcinsellerin arasında ne büyük dehalar çıkmış olabileceğini hesap et.
sen çoluğunu çocuğunu sakınırsın, din iman yolunda mı ilerliyorsun, satanist mi oluyorsun kimseyi ilgilendirmez, ama şurada oturup toplum adına neyin iyi olduğunun kararını tek başına veremezsin hatta toplumda ki herkesin allah olgusunu kabul etmesini örfünü adetini esas almasını bile beklemen yanlış olur.
uykucu şirin hep uyur, usta şirin eşşek gibi çalışır, somurtkan şirin gördüğünün anasına küfreder. şirinler huzur içinde yaşar, giderler. taki usta uykucuya kıl olup dalana kadar. taki şirinler toplaşıp somurtkanı dövene kadar.
NOT: son örnekten dolayı cevval oskarını kendime layık görüyorum.
Çarşamba, Ekim 3rd, 2007:
Cevval Portakal:”cinsel kimliğini açıklama cesaretini gösterebilmiş ”
Ben de tam bundan bahsediyorum aslında….
Bu insanlar cesaret gösterebilmiş insanlar değil “toplumdaki çoğu kişi için”.
Diğer konulara gelince dikkat ettiyseniz Holanda’dan bahsettim bunlar evlenmelerine bile karşı çıkmıyorlar çıkamıyorlar dedim…Güzel Türkiye’min Hollanda’ya benzemesine gönlüm razı değil dedim…Yalnız hiç bir zaman “bir adaya toplayalım katledelim” demedim!!!
Elbette bu insanlarda toplumumuzun bir gerçeği yalnız en baştan beri söylediğim ve bazı arkadaşların anlamadığı noktanın altını tekrar çizeyim…(çizildikçe silinmesinden korkuyorum)
Bu insanları asla ve asla “hadi dışlayalım öldürelim öğh böğh”demedim…Burdaki kimse de (benimle aynı fikri paylaşan) bunu demedi…
Lütfen konuyu başka yerlere çekmeyelim,zira toplumumuzdaki bir gerçek,yara ve değişmesi gereken ancak çözümü belli olmayan bir olaydır…
Benim amacım bu insanlar neden bu yolu seçerler,neden din’e neden cinselliğe aykırı hareket etmektedirler…
Yukardaki yorumlarda bir arkadaş “genetiksel”noktaya temas etmiş…Gerçekten de haklı…Bu bir genetik bozukluk.Çözüm üretilebilir…
Nasılmı;
Kimine göre katledelim öldürelim
Kimine göre banane bana dokunmasınlar bin yıl yaşasınlar(Türk düşüncesi)
Kimine göre “Ayol aslında gayler daha da etkin olmalı”
Bana göreyse;
Psikolojik tadavi gerek….
Çarşamba, Ekim 3rd, 2007:
yaa işte benimde anlatmaya çalıştığım şudur. şimdi sizler bunun için bir toplumsal yara diyorsunuz. dinimize aykırı olanı yapıyorlar diyorsunuz ama tek başınıza söylüyorsunuz. yani bir insanın cinsel kimliğini doğru veya yanlış olarak değerlendirmek kadar abes birşey olamaz. senin dinine göre yanlış olan bir başkasının inanç anlayışına göre pekala kabul edilebilir. burada bir doğru veya bir yanlış yok. bazı insanlar öyle bazı insanlar böyle bazıları bambaşka. tek sorun böyle olan insanların öyle olan insanlara sırf kendileri gibi olmadıkları için yanlış, bozuk, hasta, sapık yakıştırmasını yapmasından kaynaklanıyor.
öncedende bahsettiğim gibi bunun hormonal yapıdan mı kaynaklandığı, çevreyle, yetiştirilmeyle mi ilgili olduğu, bir hastalık mı olduğu yıllardır tartışılır ve cevabında karar kılınamamıştır. biz ise kesin yargılarla çözüm arayıp tedavi edelim diyoruz ama hastalık mı değil mi onu bile bilmiyoruz. tedavi olmak isteyip istemediklerini bile sormuyoruz. halinden memnun insanlara neden sırf bizim doğrularımızla çelişiyor diye bir şeyler yapma gereği duyalımki.
eşcinseller evlenecek mi? evlensin banane, hatta bize ne. mademki toplumun düzeni söz konusu o zaman bir eşcinselin, heteroseksüel gibi yaşaması bu şekilde insanlarla birlikte olması hatta evlenmesi. baba/anne olması toplum için çok daha sakıncalı olabilir.
Perşembe, Ekim 4th, 2007:
sevgili cevval,sanirim sen bu ozgurluk konusunu epey bir asmissin.hatta o kadar asmissin ki ozgurlukle uzaktan yakindan alakasiz seylerden,ozgurluk diye bahsediyorsun.yani bu olayin hastalik olup olmadigi,sapkinlik olup olmadigi tartisilan bir kon degildir.cunku cok acik bilinmektedir.bu sapkinlitir.ancak senin bu ozgurluk diye iddiia eetigin seylerden dolayi,bazi insanlar bunu sapkinlik olarak gormuyor,ben boyle utluyum boyle yasamaliyim diyerek tedavi olmuyorlar.mazosizm,acik bir hastaliktir.ama senin ozgurluk kavraminla olaya yaklasirak,mazosistler de o sekilde mutlu olduguna gore bna hastalik diyemeyiz.ayrica bu tip olaylai hic sosyoljik acidan dusundun mu?bu tarz seyler tepki gormezse,reklaminin yapilmasina izin veilirse ve bu nedenden dolayi senin cocugun gay olursa acaba yine ozgurluklerden bahsedebilir miydin?neslinkorunmasi diye bir sey vardir.bu tarz seyler tipki uyusturucu gibi nesli bozar.o zaman uyusturucuyu a serbest birakalim.isteyen kullansin,isyen satsin bana ne diyelim.iyice yayginlastralim,okul onlerine indirelim,nasilsa cocuklar ozenmiyor.18 yas sinirini filan da kaldiralim.ne demek 18 yasini gecmeyenler kullanaaz filan.hepimiz ozgur oldugumuza gor,devletin benim istedigi yapmama sinir koymamasi lazim.oyle ya hepimiz ozguruz.
Perşembe, Ekim 4th, 2007:
bu arada fasistlik olayina gelince ben fasist ilan degilim.bence cevval sen fasistlik ne demek,toplum,uzen ve ozgurluk ne demek hic bilmiyorsun.batinin onune kodugunu hic dusunmeden nasilsa dogrdur diye kabul etmissin belliki
Perşembe, Ekim 4th, 2007:
ohoo ben şurda günlerdir kendimi parçalıyorum kurduğum mantığı size 293732964 farklı açıdan madde madde anlatıyorum sen hala batının önüne koyduğu hede hödö… diyosun abi yaa. bunun adı zaten özgürlük filanda değil bunun adı insana saygı. kendin gibi olmayanların yanlış, hasta, sapık, aptal, günahkar veya suçlu olmadığının bilinci.
eğerki kendin gibi olmayanın sırf senin gibi olmadığı için tedavi edilmesini, ortalıktan kalkmasını, göz önünden çekilmesini istiyorsan bunun açıklaması faşizmdir.
bu arada sadece faşist demedim aynı zamanda hitler de dedim. beyin aynı beyin, hitler sadece uygulamada daha gaddarca bir yol izlemişti.
Perşembe, Ekim 4th, 2007:
“ceselo”
yazdığın yorumdan ötürü seni ayakta alkışlıyorum..Gerçekten temas edilmeyen ve bağlantılı noktaları ne güzel de anlatmışsın…Konuyu sen yazsaydın beş yıldızı vermiştim emin ol :)
Perşembe, Ekim 4th, 2007:
aynı şeyleri tekrar tekrar yazmaktan sıkıldım. en iyisi copy paste birazda link katalım işin içine ben söyleyince anlaşılmıyor.:
1=)
yukarıda yazdıklarım: “bazı çevrelerde eşcinselliğin genlerden geçtiği kabul edilir. ancak bu kanıtlanması imkansız daha doğrusu bilimsel olarak kanıtlansa bile kafalara sokulması imkansız bir anlayıştır. böyle bir durumda eşcinsellerin eşcinsel olarak yaratılmış olması bütün dini çevrelere ters düşer. o yüzden düz mantığımızı kılavuz alarak kesin yargılara varmayalım.”
ben söyleyince inandırıcı olmuyor demekki. vikipedi söylesin, eşcinseller söylesin, dindarlar söylesin bakalım ne için tartışıyorlar.
vikipedi: “Günümüzde eşcinsellik ne bir hastalık ne de ahlaki bir yoksunluk olarak kabul edilmektedir. Toplumdaki bir azınlığın sevgiyi ve cinselliği ifade ediş tarzıdır. Gaylerin ve lezbiyenlerin, ruhsal olarak sağlıklı oluşu birçok araştırma ile belgelenmiştir…”
bir grup eşcinsel: “Cinsel yönelimi belirleyen genlere dair çeşitli kanıtlar bulunmaktadır…”
dini bilgiler: “Erkeğin erkekle veya kadınla arkadan temasına “livata” veya “lutîtik” denir. Lût (a.s)’ın kavmi bu çeşit sapık ilişkiler…”
bilimsel çevre: “eşcinselliği benimsemiş ve bu kimliği ile barışık olan grupta ruhsal sorunların ya da bir kimlik bozukluğunun olduğunu bildiren bir veriye rastlanmamaktadır…”
bu kadar kafadan bu kadar ses çıkarken sevgili ceselo ne demiş : “sapkinlik olup olmadigi tartisilan bir kon degildir.cunku cok acik bilinmektedir.bu…”
evet bende ayakta alkışlıyorum.
2=) bazı şeylerin reklamının yapılması uyuşturucu vb… tabiki sosyolojik açıdan zararlıdır ancak cinsel kimlik uyuşturucu gibi bir şey değildir. özenilerek kazanılamaz. bu bir trend, bir hayat anlayışı değildir. bu o insanların dürtüleri neticesinde cinselliklerini yaşama biçimidir.senin veya benim heteroseksüel çocuğum istediği kadar özensin kendi cinsiyle birlikte olmaktan haz duyamaz. yani “ya herkes i.ne olursa aman allah insanlığın nesli tükenecek” korkusu boşunadır. önceden de söylediğim gibi bu insanlar tarihin başlangıcından beri var. siz onları bastırsanızda var. devletin eşcinsellere uygulayacağı olmayan tedavi ile bu sorunu çözmeniz mümkün değil. bu durumda yapabileceğinizin en ötesi şu anda olduğu gibi onları dışlamak olabilir. kıyamet alameti bunlar filan dersiniz.
ayriyettten uyuşturucu konusunda çok haklısın. dediğin gibi daha kişiliği oturmamış safi sübyanın işin içine karışmayacağı kesin olsa ki imkansız olduğu aşikar, yasağın nedeni de budur zaten. hür iradeye sahip yetişkin bir insan eğer uyuştrucu kullanıp kendini zehirlemek istiyorsa zehirleyebilmelidir kimseyi irdelemez. şu anda benim devletin %70 vergi koyup bana sattığı sigarayla kendimi zehirlediğim gibi.
mazoşizm olayla alakasızdır, ileri boyutlara varmadığı sürece tedavisi kişinin kendi isteğiyle alakalıdır. bunun eşcinsellik gibi bir cinsel kimlik olmadığı, bir psikolojik rahatsızlık olduğu araştırmalarla kanıtlanmıştır. bu durumda insanın kendi elinde olmaksızın kendine zarar vermesini engellemek için müdahelede bulunulur.
bilimsel konuları gerçekten bu kadar düz mü ele alıyorsun yoksa tartışmayı sürdürmekten zevk mi alıyorsun anlamış değilim. (sonuncusu sado-mazoşizme giriyor.)
Cuma, Ekim 5th, 2007:
ya neyse.aslind yazilabilecek cok sey var da,anlasabilecegimizi sanmiyorum.ama asil olarak benim demek istedigim su:devlet escinselleri assin demiyorum,ya da insanlar escinselleri gorunce linc etsin de demiyorum.soyle bir gercek var ki toplumlar ozellikle gunumuz sartlarinda,yni gelisen teknolojiyle cok rahatca yonlendirilebilyorlar.bu insanin yasiyla ilgili bir sey degil bence.yani kisi cahilse +18 yerine +128 siniri da koysan ayni.devletbu kisileri korumak ve hatta yetistirmek zorunda.tipki hapisanelerde 18 yas ustu insanlari topluma kazandirmaya calismasi gibi.devlet her seye izin verirse,mesela uyusturucu kullanimini tamamen her yerde serbest birakip,sadece cocuklara stilmasini engellese,kesilikle ve kesinlikle eminimki uyusturucu kullanimi 100lerce kat artar ve yine kesinlikle eminim ki kullananlarin cok buyuk bir bolumu bagimliiktan sonra keske hic baslamasaydim diye yakinir.burdan nasil bir sonuc cikarilabilir?bence, toplum,kendine sunulan sey karsisinda her zaman dogru karari veremez.hatta cogu zaman,yanlis karar verir.iste bu tarz seylerde devlet arya girmelidir ve gereirse yasaklayabilmelidir.bunu gaylige uyarlayacak olursak,devlet escinsellere evlenme hakki verse,escinselligi gayet normal karsilasa,belki senin cocugun,devlet bu tarz seylere cana tutmasa,izin vermese hic aklina bile gelmeyecek escinsellige yonelecek.yani senin cocuun rahatca karsi cinse ilgi duyabilecekken,boyle bir alternatif karsisina ckinca onu sececek.bence bu alternatif kimsenin karsisna cikarilmamali.
escinselligin normalligine gelince;bir kere insan salgiladigi hormonlar nedeniyle karsi cinse ilgi duyar.sanirim bunda hemfikiriz.merak ediyorum da normal olculerde erkeklik hormonu salgilaya birisi acaba neden kendi cinsinden hoslanir.bu normal mi?cok normal oldugu icin mi escinselleri dunya kabul etmiyor.benim bildigim 1 ya da 2 ulke escinsellerin evlenmesine izin veriyor.ayrica escinsellerin ruhsal durumlarinin normal olmasi onlarin normal bir is yaptigini gostermez.bugun tore diye tecavuz edilmis kizinin katledilme fermanini veren babanin da ruh durumu normal olabilir.bu s icin illa psikopat ya da sadist olmasi gerekmez.cahil olmasi,dinini tanimamasi yeterli olbilir.porno yildizlarinin,fahiselerin,uyusturucu saticierinin vs vs ruh durumlari bozuk olmak zorunda degildir.ama yaptiklari isler bir oplum icin normal seyler degildir.olmamalidir.
bu olayi sosyolojik acidan inceleyecek olursak aile yapisini bozan ve boylece topumun temeline dinamit koyan bir seyoldugu aciktir.istersen benim fikrimi destekleyen, bu konuda yapilmis bircok arastirmanin makalesini bulabilirim.bu konu cok uzadi sanirim,ama devam etmek istersen msndn devam edebiliriz
Cuma, Ekim 5th, 2007:
@ceselo haklısın,bende başından beri aynı şeyleri diyorum.. bu konuda yazmamaya karar verdim, gel sende vazgec :))
Cuma, Ekim 5th, 2007:
burada son birşey söylemek istiyorum ondan sonra emesenden veya buradaki mesajlaşma yöntemiyle tartışmak daha doğru zira burası ikimizin atışmasından ibaret olmaya başladı.
o yukarıdaki linklere hiç bakmadan yazmaya girişmiş olduğun çok açık ve ortaya konulacak objektif makaleleri çok merak ediyorum. yukarıdaki linklerde birçok çevrenin kendi hassasiyeti doğrultusunda savunduklarını göstermeye çalıştım. tabi dindarları ve eşcinselleri bir köşeye bıraktığımız zaman bu işten içinde bulundukları güruh adına zerre fayda sağlayamayacak çevrelerin görüşleride var. doktorlar, psikiyatrlar vs.. buraya birazdan dönücem…
uyuşturucu kullanımı konusunda zamanında benim de aktardığım bir makale olmalıydı şurada. en azından uyuşturucu üzerine dönen dolaplar hakkında, okunmasını tavsiye ederim.
yukarıdaki daha “kişiliği oturmamış safi sübyanın…” şeklinde başlayan cümleyi gözden kaçmaması için kalın yazdım. aslında biraz hatalı olmuş cümle. hernekadar kişilik sahibi veya iradesine hakim insanın ayırımını yapmak bizim için mümkün olmasa da. o cümleye safi sübyanın yanında “iradesine tamamen hakim insanlar”da eklenebilirmiş. yani eğer yetşikin sayılan insanlar çocuk gibiyse, hareketlerinde çocuksu şuursuzluklar gözleniyorsa değindiğin gibi çok sakıncalıdır. benim o cümlede vurguladığım fantastik yöntem zaten uygulanması imkansız olan.
kendimden örnek vermem gerekirse ben ciddi bir sigara tiryakisiyim. yaşım ilerleyince damarlarımın tıkanacağını biliyorum, gırtlak kanseri olabileceğimden haberdarım. başıma geldiğinde belki pişmanlık bile duyabilirim ancak pişmanlık duyabileceğimden bile haberdarım her sigara yakışımda bunları göze alıyorum ve diyorumki bu durumda “duman savaşçıları ağzımdaki sigarayı alıp yerde ezerse çoluk çocuk demez hepsini tek tek sopalarım.” tabiki bu anlayışı bütün topluma kabullendirmenin mümkün olmadığı çocukları uyuşturucudan sakınmanın imkansızlığı kadar bariz.
linkleri okumadan yazmaya girişmiş olduğun. çocuklarımızın eşcinselliği alternatif olarak seçmesini anlatışından belli. şimdi bakınız o linklere bilimsel olarak ortaya konmuş veriler diyorki. cinsiyeti belirleyici gen var. ekstradan diyorlarki eşcinselliğin tedavisi mümkün değil. ve diyorlarki eşcinsellik bir tercih değil, sonradan olmak mümkün değil sonradan olmuşsa bile o insan zaten en başından eşcinseldir toplum baskısı, utanç, suçluluk duyguları yüzünden günyüzüne çıkmamıştır…
bu durumda eğer senin veya benim çocuğum eşcinsel olur ise bu onun genlerinde vardır, hormonları o yönde gelişmiştir. ancak bizim çocuklarımız heteroseksüel doğmuş ise sam amca kılıklı bir homonun afişlerini her tarafa yapıştırıp altlarına “be homoseksuel” yazsan bile o çocuk eşcinsel filan olamaz. defalarca kez söylediğim gibi bu seçilebilir bir alternatif veya izlenen bir yol değil. bu durumda eğer böyle bir seçeneğin olduğunu tamamen gizlersen ve çocuğunun genlerinde eşcinsellik var ise. onu sadece heteroseksüel gibi yaşamaya zorlamış olursun, hayatını cinsel kimliğinden yoksun geçirir o kadar. ben demiyorum genetik bilimciler, psikiyatrlar diyor. binlerce link daha bulabilirim internette ulaşması çokda zor değil.
evinde oturup porno izleyen adamın kimseye zararı dokunmaz ve bir şekilde ihtiyacını karşılamak zorundadır, toplumun bir ferdi olarak, bu yüzden porno çevirmek belirli koşullarda olduğu takdirde dünyanın bir çok yerinde legaldir. fahişelik insanlara hastalık bulaştırılmadığı takdirde toplumun birçok ferdinin cinsel açlığını giderebilmesi için legaldir. toplum için normal şeylerdir. sadece göz önünde olması toplumumuzun kültür yapısı açısından anormal karşılanır. var olmazlar ise işte o zaman toplum yapısında bozukluk gözlenmesi mümkündür. tecevüz, taciz olaylarının artması kaçınılmaz olabilir.
uyuşturucu satıcılığı, adam öldürmek diğer insanlara zararlı olduğu için illegaldir. adam öldürmek gibi suçlar ciddi ruh sağlığı bozukluğunun tespiti olursa tedavi gerektirir. suçtan muaftırlar.
eşcinselliğin bunlar ile alakası yok. orada yapılan tespit belliki yanlış anlaşılmış. ruh sağlıklarının normal oluşunun belirtilmesinin nedeni ezilen, horgörülen, şiddete tabi tutulan insanların, ruh sağlıklarının bozulup eşcinsel oldukları gibi genel bir fikri çürütmek amaçlıdır.
linkleri tamamen okuma zahmeti gösterirsen hepsi var zaten orada.
Cuma, Ekim 5th, 2007:
Reddark yaziyi bir daha okudum da aklima geldi yilin birinde trabzondaydi galiba büyük bir heyelan olmustu.
bu heyelanda bir cok insan hayatini kaybetmisti. Bir cok sey söylendi yazildi cizildi bu heyelan konusunda. en komigide asiri dinci bir gazetenin yazdigi idi.
efendim trabzonda o kadar büyük bir dejenerasyon baslamis ki erkekler kahvede otururken porno film izliyorlarmis. eeee bunun sonucu olarak ta allah heyelanla onlari cezalandirmis.
Bu pornonun rejisorüne birsey olmuyor, oyuncularina bir sey olmuyor, üc bes siradan insan porno seyretti diye heyelan oluyor. sucsuz insanlar da bundan mal ve can kaybi görüyor.
adamlar agac koymuyor memlekette, üc kurusluk cikarilari icin yakiyor ormanlari, toprak suyla taranip coraklasiyor. bir sarsintida o topragi tutacak kökler olmadigi icin toprak akiyor ve herseye zarar veriyor ve bu allahin bazi insanlari cezalandirmasi olarak aciklaniyor.
bundan daha komik bir sey olamaz.
Birakin yahu herseyi allaha dine baglamayi. allah parmagini uzatip göz cikarmaz, onun ceza yöntemleri de tartisilmaz. bir kac akli evvel olan seylere kendince yorum getirir hepsi bu.
Bu olay tabiat ananin intikamiydi.
Herkes kendince dogru bildigi yolda ilerlesin. ve digerinin ne yaptigi ile ilgilenmesin.
Unutmayin her koyun kendi bacagindan asilir ve gemisini kurtaran kaptandir.
Cuma, Ekim 5th, 2007:
Sunu da belirteyim ki bu fikri öne süren akli evveller, bu fikirle allahi kücümsüyor, onun adaletinden süpheye düsüyor ve bu yolla boylarinca günaha girmekle kalmiyor kendilerine inanan insanlari da günaha itiyorlar.
farzedelim gercekten bir kac hayopay oturup kahvede porno seyrettiler ve bu yolla allahi kizdirdilar,
peki allah bu kadar mi yeteneksiz de bütün sehri kadini, erkegi ve cocuguyla cezalandirdi?
ya da bu kadar mi adaletsiz ki birinin sucundan ötekini sorumlu tutuyor?
nasil bu kadar saf olabiliyorlar.
hadi bir kac erkek gercekten cezayi hak etti diyelim ya kadinlar ya cocuklar? onlar da kocalari ve babalariyla kahvede oturup porno mu seyrettiler de bu cezaya reva görüldüler?
Bu neye benziyor biliyor musun, allaha es kosmaya, cünkü eski insanlar akil erdiremedikleri seyleri güclü sanip börtü böcege taparlarmis.
Kendisini sokan esek arisina güc yetiremeyen insanin esekarisini tanri kabul ettigi ve ona taptigi tarihte anlatilan bir konudur.
Hic aklin aliyor mu böyle bir seyin olabilecegini?
mantik bunu kabul eder mi?
Bu nedenle birakin bir gay yüzünden allahin sizi bizi cezalandiracagi fikrini.
Cuma, Ekim 5th, 2007:
“asena75″ söylediklerinde haklı olabilirsin…Ama atladığın ve yanlış oldugun noktalar çok….
1-Dünyada suçsuz yeree bebekler ölüyor…
2-En müslümanca yaşayanlar bile katlediliyor….
3-Sırf dinine bağlı diye ölen de var din tanımayıp ölenler de…
Ve inanki başına kötü şeyler gelen felaketler gelen sadece kötü insanlar değil “kurunun yanında yaş da yanar” sözünü bilirsin umarım…
Kavimlerin helakı Kuranda geçmiyormu?Geçiyor…
Kavimdeki herkes mi sapkındı?
En azından bir kaç insan normaldir…Ama tüm kavim helak oldu…Neden?
Çok basit…
Kuru yanında yaş da yanarken o yaş olanlar kuru olanlara engel olmaya calısmadı diye olamazmı?
Ve son birşey…
Hayır ve şer Allahtandır…
Bu sözden anlıyoruz ki herşeyin iyisini o bilir…
Ve kıyamet günü gelirken sapkınlıkların çogalması da bir gerçek…
Cuma, Ekim 5th, 2007:
“Asena75″ önceki yorumlarında da desteklediğim konuyu belirteyim;
Trabzonda olan bu şekilde küçük ve toplumu etkilemeyen(altını çiziyorum-toplumu etkilemeyen-) olaylar felakete sebebiyet vermez…
Eğer böyle olsaydı…
Evinde odasında bile ahlak dışı şeyler yapanlar anında ölmeliydi…
Demekki bu böyle değil…
Toplum etkileniyorsa,büyük bi sapkınlık varsa…
Allah bilir…
Cuma, Aralık 21st, 2007:
Yorumların bir çoğunu da okumadım. Bana kalırsa ülkemizin Hollanda olmasından değil de Filistin olmasından korkmamız daha makul gibime geliyor. Nede olsa onların toprakları nasıl satıldıysa bizim topraklarımız da öyle satıldığı için ben geleceğimizi daha çok filistin e benzetiyoru mve bu sefer savaşmamız da gerekmeyecek çünkü parasını vermişler. Birisi gelse sizin para verip aldığınız evi elinizden almaya kalksa vermezsiniz çünkü oranın değerini ödemişsinizdir sizindir. Her neyse asıl konuya gelirsek.
Cevval Portakal sana çok çok katılıyorum yorumların benim perspektiflerimden bakınca çok ama çok doğru. Hala daha insanları cinsel tercihleri değerlendirecek kadar at gözlüğüyle dünyaya bakıyorsak zaten aramızda binlerce gay, lezbiyen vb. çıkacak.
Ben ne burada ki bazı yorumları doğru buluyorum, ne de gay, lezbiyen derneklerini. Bence çok abartılıyor yani manyak gibi dernekler açıp taksimlerde veya şehirlerin meydanlarında yürüyüşler düzenlemek bir çözüm getirecekse o zaman tüm dünya yürüyelim ve bu konuya kesin bir çözüm getirelim.
Normal diye nitelendirdiğimiz heteroseksüel insanların içerisin de nasıl sapıklar varsa gay ve lezbiyenlerin içerisinde de böyle sapıklar var elbette. Aklı fikri sadece sekste olan milyonlarca gay,lezbiyen,biseksüel,heteroseksüel….. var.
Bunun yanı sıra cinsel tercihleri toplumun belirlemiş olduğu normlardan farklı olup da bu konuyu bile açtırmayacak daha doğrusu insanın aklına getirmeyecek kadar kendini bilgilendirmiş, donatmış insnalar var. Bir bülent ersoy a bakınca aklımıza direkt erkekten kadına transformasyon geçirdiği aklımıza gelir çünkü cinsel kimliğiyle ön planda durmaya çalışan bir insan ama bir sürü büyük bilimcilere, edebiyatçılara baktığımız da onların yatakta ki tercihleriyle değil hala daha anlayamadımız bilimsel buluşlarıyla bizlere kazandırdıkları bilgilerle anıyoruz.
Bu mevzuyu halledebilmemiz için en az bir 73 yılımız var önümüzde hallolmak derken de eminim bu 73 yıl içerisin de dünya tamamen civisini çıkartacak. Bence kıyametin yada başımza geleceklerin bu gibi sebeblerden geldiğini düşünenler varsa size üzülerek hatırlatmak isterim ki başımıza gelecek olan herşey cehaletten ve dikkatsizlikten gelecek.
Bizler bu konuyla ilglenirken birileri çoktan kararlar veriyorlar yaşadığımız gezegene zarar veriyorlar ama bu bir çoğunuzun umrunda değil biliyorum bunun da sebebi her halde dünya da değil de jüpiter de filan yaşıyor olmanızdan kaynaklanıyor.
Şu sokakta öpüşme meselesine gelince de, bir kadınla bir erkek birbirlerine karşı sevgilerini gösteriyorlarsa ve sokokta nasıl öpüşüyrlar sa ayın şekilde bir gay in veya lezbiyenin birbirini sevgiyle (sapıklıkla demiyorum) öpmesine de normal bakarım ne alkışlarım ne de taşlarım çünkü bir kaıdnla erkeği nasıl alkışlamıyorsam iki kadın yada iki erkeği de alkışlama gereği duymam.
Gay kelimesi geçince aklınıza fatih ürekler artolar vb. cinsel kimliğini ön planda tutarak sanat yapmaya çalışan insanlar aklınıza geliyorsa haklı da sayılırsınız ama bunu yapan kadınlar da var o zaman her kadına fahişe gözüyle bakarsak büyük yanlış yapmış oluruz çünkü annelerimiz de ablalarımız da birer kadın erkek değiller.
Büyük konuşmak kolaydır, ancak sonuçları katlanılamayacak kadar zordur şuanda gayleri kötüleyen varsa aramızda belki en yakın dostunuz yada kardeşiniz yada herhangi bir yakınınız da gay olabilir ve bu yaptığınız davranışları konuşmaları eskaza o insanların yanında yapıyorsanız onları toplumdan iyice dışlarsınız ve bir gün bunun cezasını da ağır bir şekilde çekersiniz.
O yıllar önce ki kabilelerde de erkekler her önüne gelenle düşüp kalkıyorduysa zaten Allah’ın daha müdehalesi olmadan bile bir sürü hastalığa yakalanarak öleceklerdir kaldı ki Allah’ın ceza vermiş olduğunu da düşünürsek haşa ama bende olsam büyük bir bedel ödettirirdim bu bedenler son derece özeldir çünkü Allah her birimizi özel olarak yaratmış bizim bu bedenlere herhangi bir biçimde zarar vermemiz yada hor kullanmamız bana göre yapılabilecek en büyük günahlardan birisi olur.
Toplumda ki çocuklara sıra gelince; bu yönden elbette sakıncalı olur çocuklara değişik gelebilir ve denemeye kalkarlar ama bu da tamamen ailenin elinde, neden ben küçükken gay gibi davranmadım? Yada niye ben pikhaçuyum, bilmem neyim diye kendimi camlardan aşağıya bırakmadım? Veya neden hiç dayaka yemedim ve dayak atmadım. Tamamen aileye bakıyor iş.
Küçük bir çocuk büyümeye başladığında penisinin/vajinasının ne olduğunu sorduğunda ona “şişşt çok ayıp sus” yada eline vurmak şiddet uygulamak gibi cezalar verirsek penisin yada vajinanında elllerimiz gözlerimiz gibi sıradan bir organımız olduğunu söylemezsek o çocuğun merakı gittikçe artar sokaktan oradan buradan öğrenir yanlış öğrenir yanlış yetişir yanlış şeyler yapar.
Bence dinimizin gayliği doğru yada yanlış bulmaısnı bırakın da ilk gelen vahiy neydi onu düşünelim ne hikmetse “oku” olarak gelen ilk vahiyi biz “okuma” “cahil kal sürün kullansınlar seni” diye algıladığımız için bunların olmasına normal gözüyle bakarken, bilgisayar koltuğumdan kalkıyorum ve yüzüm de büyük bir gülümsemeyle sizleri ALKIŞLIYORUM!
Pazartesi, Aralık 31st, 2007:
ben anlamıyorum siz bu insanların nasıl bi ömür boyunca sıkışık bi ruhta olmadıkları gibi bi ömürü harcamasını istiyosunuz ayrıca bunun gibi şeyler eğitimle çözülcek işler değil heralde sihirli değnek değilki içindeki hisler bi anda değişsin bi düşünün sizin olmadığınız bi kalıba sokmaya çalıştıklarını ve sizi heteroseksüel ilişkiden uzak tuttuklarını üstüne üstlük sizin gay olmanızı beklediklerini düşünün yapmyaın arkadaşlar bu sadece bi bencilliktir herkesin hayatının sizin gibi yaşamaya hakkı var ayrıca bi insan gay olsun ya da olmasın alllah la arasıındalki ilişki onu ilgilendirir yeri geldimi baskıcı dinci kesimlere laf atmasını biliyosunuz belki bu insan gay olmasının yanısıra çok iyi bi insan hayatta ve sonraki hayatta sorgulamarı sadece onu ilgilendirir
Çarşamba, Nisan 16th, 2008:
bütün yorumları okumadım belki söleyeceklerimin benzerlerini daha önce söleyen olmuştur kusuruma bakmasın..
gaylere aman iyiki varlar diyecek değilim ama bana sarkmadıkları sürece isteyen kendi özel hayatını yaşayabilir.cinsel açıdan benimle yaşanmamış olduğu için kendi hayatlrı olduğu için beni ilgilendirmez..dinsel açıdan bakarsak uyarı yapılabilir,ama dışlanamaz herkes insan ve dinimiz güzel yoldan öğüt ü tasvip eder.ayrıca onların günahları için ben yanacak değilim.ben görevimi yapar anlatmaya çalışırım ama insan olduklarını unutmadan.bence en önemli sorun psikolojik yönden.yıllarca terapi görmek en iyisi sanırım.şimdi kendisine bişi yapılmadığı halde sırf gay olduğu için rahatsız olan arkadaşlara soruyorum;lezbiyenlikte iğrenç mi yoksa iki kadının öpüşmesi estetik harikasımı?insanları ruhsal açıdan düzeltmek varken dışlamak insanlığa yakışırmı?erkek olupta eşcinsel olmayan ama gerçekten sapıkça düşünceleri olan en az bir erkek tanımadınızmı,görmediniz mi okumadınızmı?evet erkeğin kadına benzeyeni iğrenç oluyor kadınında ağır abi olanları:)ama dışlamamak lazım anlatmak gerekir ruhlarını doyurmak lazım.bende hoşlanmam ama pislikmişler gibi yapamam.çok elit olanlarını çok kültürlü olanlarını hepimiz biliyoruz bizden daha efendi,bizden daha sözünün eri olanları mutlaka vardır.cinsel tercihlerinide canlarını yakmadan değiştirevbilirsek daha iy iolur bece.yada ben nerden geldim yrum yaptımki ya iki ucu pisli değnek:)
Çarşamba, Mayıs 21st, 2008:
Canım Yurdumun , Güzel İnsanı!
Sorular sorun kendinize… Kendinizi kendinize tanıtacak… Çevrenizi size tanıtacak…Ama gerçek yalansız cevaplarınızı bulun içinizde korkmadan…
Neden karşı çıktığınız ve yuhaladğınız yada taşladığınız şeyler fobiniz oluyor? Korkutuyorlar mı sizi?
Dininizi her adımınızda düşünüyor musunuz? Ne kadarını yaşayabiliyor ve yaşatabiliyorsunuz? Dininizin kurallarını başkalarına ısrarla ve taş atarak , tepki vererek yaptırabiliyor musunuz?
Dininizi baskıyla ve zorlamayla yaşattırdığınızda ne kadar sevap yada günahınızın olduğunu mu hesaplıyorsunuz? Yada bu baskı dinde ne derede doğrudur?
“Gay” yaşamın her evresinde vardı peki şimdi fazla olan yada eksik olan ne? Size şu zamana kadar ne zararları oldu, yoksa onların varlığı ve bazıları tarafından kabul edilir olması sizi onlardan olmak için mi dürtüyor. da cesaret edemiyorsunuz?
Gay olan Profesör, Dr., Yönetmen, Yönetici vs vs vs , keşke sizler de onlar kadar eğitimli olabilseydiniz, ki toplumda cinselliğiyle, diniyle, kültürüyle, kökeniyle farklı birçok insanla birlikte yaşayabilme , yaşadıkları ve hissettikleri kabul edilmesede, o kişilerle sohbet edebilme aynı ortamda bulunabilme barışına sahip olabilseydiniz. Aynı ortamda bulunduğunda veya sohbette bulunduğunda ben de öylemiiyim yada öyle mi derler kuruntusunu yaşamayacak kadar açık fikirli olabilseydin… cesaretli olabilseydin…
Erkek erkekliğini ne kadar doğru yaşıyor, yada kadın kadınlığını ne kadar doğru yaşıyor… Yada yaşadığı sanılıyor… Yada her erkek ve kadın ilişkisi çok doğru mu yaşanıyor… Onların dine, topluma, cinselliğe uyma, aynı çizgide takip etme gibi bir endişeleri var mı bşyleri yaşarken… aslında yanlışı bile yaşasalar olsun onlar , erkek ve kadın ! yaşarlar…